måndag 13 oktober 2014

PARTY

Finns det något roligare än att gå ut och dansa, förutom sex...?!

Det var en stor privatfest i Danmark i helgen som jag samt min sambo var så klart där. Drinkarna stod i kö och väntade och det gjorde även pojkarna med jag fick hålla mig lite lugn vilket jag lovat honom. Fast han ser ju mig gärna bli knullad i alla hål av andra. Dock räckte det att min sambo retades med mig genom att smeka mig mellan benen så trosorna blev genom blöta! Så de åkte av och hamnade i en beundrares hand :) Lycklig var han!! Så bilden tagen utan trosor med kort kjol !!
Och jag fick åka hem dagen efter i bara klänning :)




 
 
 

5 kommentarer:

  1. Hej Maria!
    Kul att du är tillbaks! Vill du uppdatera gästutviket också? <3

    SvaraRadera
  2. Dig hade man gärna haft naken i famnen! ;-)

    SvaraRadera
  3. Vi har nog saknat dej..

    SvaraRadera
  4. Hej Maria:), bor du i Sthlm kanske vi kan ses över ett knull? Skulle vara jättesnällt:) Hoppas vi hörs:)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.