måndag 7 juli 2014

Underbara vänner

Det är kul att ni besöker min blogg även om jag varit urkass sista tiden på att uppdatera. Men tiden är kort. Jag har massor av material att lägga ut och det kommer så ge inte upp :) Har massor av nya sexleksaker att prata om (tack www.vuxentoys.se) som jag testat och nya upplevelser jag varit med om. Och igår var jag faktiskt ledig och det var fantastiskt väder så jag drog till stranden med min väninna och det var så skönt. Vi tom badade även om det var lite kallt för mig. Mina bröstvårtor blev så stela och det drog ju till sig en och en annan blick :) Killar gillar styva bröstvårtor så är det!
Nu är det läggdags. Jag skall bara ta en snabbdusch och sen hoppa på min sambo som väntar på mig.


Puss och kram



1 kommentar:

  1. Älskar din blog å dina bilder det är så det blir litte fuktigt där nere ☺

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.