fredag 16 maj 2014

Tuff arbetsdag

Oj vad jag älskar att öppna mailen och se alla email som är skickade till mig. Jag vet att jag är lite slarvig med bloggandet men så är det när saker händer i ens karriär och tiden inte räcker till. Och ni skickar alla dessa underbar porriga bilder som jag kommer lägga in inom kort. Jag hoppas på mer tid nu när semestern kommer. Annars lever livet nästan som vanligt. Sex är livet och jag njuter av det dagligen. Är det inte med min sambo är det med min underbara väninna. Faktum är att vi nu jobbar inom samma bolag jag och min väninna så vi har möjlighet till sex dagligen. Ja vi har sex på jobbet. Det finns ju raster! Det blir ju så när man har en så nära relation som vi har att man kollar in varann när man går förbi varann och det är upphetsande. In snabbt på toa och hångla lite, smeka och röra. Vi har ju kommit på att kort kjol är en fördel att jobba i då det är lätt att dra upp utan strul så man kan komma till och slicka snabbt och enkelt. Älskar att slicka hennes fitta. Så nu är det verkligen kul att gå till jobbet om dagarna :)

3 kommentarer:

  1. Mmm härligt o slicka fitta på jobbet... jag träffade min kk på jobbet o vi jobbar natt så de blir mycket knullande o rövslickande på toan :)

    SvaraRadera
  2. Saknar dina inlägg

    SvaraRadera
  3. Åh, sååååå härligt! Smeker min fitta nu, så våt och upphetsad.......

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.