måndag 24 mars 2014

Vårkänslor i kroppen

Underbart väder och sol ger sköna känslor i hela kroppen. Längtar tills värmen kommer också så man kan börja ta av sig lite kläder och njuta av andras "nakna" kroppar. Får väl bli lite besök till någon nudiststrand i sommar igen. Det gillar jag :)
Det har varit fullt upp senaste tiden med mitt jobb, jag är en sådan där "viktig" person nu :) Det påverkar mitt bloggande men jag skall ta mig i kragen det lovar jag. Det skall väl bli lite lugnare snart. Det enda jag hinner med nu är vrålsex med min sambo! Min underbara väninna har jag tyvärr inte träffat på ett tag då hon också är en sån där "viktig" person på sitt jobb! Och jag har en hel låda från www.vuxentoys.se med sexleksaker jag inte hunnit testa ännu men det ligger lite i pipeline!!

Och några tokiga sexfester har inte varit aktuellt på ett tag, men det kommer bli massor av dem till sommaren. Våren och sommaren har lite påverkan på våra sexkänslor tror jag :)

Kyss och kram på er så länge och ha massor av sex och glöm inte besöka min sponsor www.vuxentoys.se för grymma och billiga sexleksaker!!

Rabattkod
Och nu när vårkänslorna haglar får ni min personliga kompis rabattkod som ger er 10% rabatt på de flesta artiklarna hos www.vuxentoys.se. Skriv in denna kod i kassan: L54jhhJU
Gäller denna månad ut t.o.m 31/3

Bilder kommer inom kort ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.