måndag 9 december 2013

Min fitta får inte nog!!

Ibland när jag är extremt kåt är det frustrerande när man inte får nog. Man vill bara ha mer.  Fittan skriker, knulla mig hårt!! Känslan är ganska jobbig men efter en lyckad orgasm är det extra skönt i hela kroppen. När min kropp skriker efter mer brukar jag köra fisting. Det ger mig en sån underbar känsla av att vara fylld. Började med fisting inte för så länge sedan och då upptäckt jag att det ger mig massor av stimulering som jag inte visste fanns. Jag gillar att bli fistad ordentligt. På med glidmedel och bara för in handen djupt, Underbart!!



Tips på bra glidmedel klicka HÄR

5 kommentarer:

  1. Mmm. Du inser att din inlägg kommer kräva en bild på när du blir Fistad ;-)
    På tal om bra glidmedel. Har provat det mesta av alla möjliga märken. Med och utan innehåll av silicon. Men det bästa glidmedlet som håller sig kvar längst utan att man behöver fylla på med mer är hederligt vaselin som finns i den klassiska gula vaselinburken. Inget slår det bland dom mängder av glidmedel man testat ;-)

    SvaraRadera
  2. Intressant med fisting. Är det ny grej du börjat med eller kört tidigare? Var det trångt i början? Försökt övertyga min sambo men hon är för nervös hela handen är väl mycket. Har du några flera tips förutom glidmedel? Må så gott!

    SvaraRadera
  3. Fisting verkar så underbart... hårt. Skulle då otroligt gärna tillfredsställa en kvinna med hela min hand.

    Kan du ta handen i högt tempo?

    SvaraRadera
  4. Nice. Vill knulla röven.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.