torsdag 21 november 2013

Det har varit några hektiska månader för mig! Nytt jobb och ny karriär! Fast nu börjar det väl lugna ner sig lite mer så jag kan koncentrera mig lite mer på bloggandet. Har ju fått en del kommentarer ;)
Även om jobb har varit prio 1 så har jag hunnit med det ena och andra. Sex finns alltid i mina tankar och det måste jag ju ha! Vissa kvällar har jag dock varit så trött att min sambo har fått njuta av mig på egen hand. Då får han bara ta för sig och jag klagar inte. Tycker det är ganska mysigt att vakna upp med en kuk i mig!! :)
Men bilder är på gång till er.

Puss och kram

2 kommentarer:

  1. Skönta att du är tillbaka ler.
    Kram Fittslickaren

    SvaraRadera
  2. Kul att du är tillbaka. Väntar med spänning på dina o dina gästers bilder o filmer.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.