onsdag 4 september 2013

Skönt igår

Igår hade jag en mysig dag för mig själv så blev det 2 porrfilmer på raken :) Tycker det är mysigt att se porrfilm då och då. Och så tar man fram alla sköna sexleksaker och gör det ena och det andra. Tar på sig något sexigt och bara njuter av sig själv. Är lite svag för porrfilmer med lesbiskt innehåll, blir SÅ kåt av det! Fast efter 3 orgasmer så var jag ganska slut hehe. Älskar att smeka klitoris med en liten vibrator för det är så enkelt. Och ibland räcker det för att tillfredsställa mig ordentligt.

KYSS PÅ KLITORIS


13 kommentarer:

  1. Shit vad du är blöt, tjejen! Din fitta och dina blygdläppar ser underbart saftiga ut! Vill se när du kommer...

    SvaraRadera
  2. Det vill man se mer av, gärna film med :)

    SvaraRadera
  3. Vilken läcker fitta du har ;-)

    Kan du rekommendera någon bra porrfilm som man kan kolla på ihop med tjejen.

    SvaraRadera
  4. Kan vi inte få se nån film snutt när du leker me nån dildo ;-)

    SvaraRadera
  5. ritkigt vacker trång fitta

    SvaraRadera
  6. Min gud va fin Du är. En kort stund med Dig och sen är jag beredd at dö. Går det att ordna?

    SvaraRadera
  7. Mmm. Vilken läcker fitta du har. Man önskar att man blev ersatt av din dildo som gnuggas emot din förmodligen svullna klitoris ;-)
    Ser ut som du är trång och skön. .

    //Kuk nr 25

    SvaraRadera
  8. Härligt våt skön fitta.

    SvaraRadera
  9. härlig trång och sköön fitta som gör en dökåt:=))

    SvaraRadera
  10. vilka översexiga händer du har, tjejen!
    hoppas på mer bilder där man ser dem… :)

    SvaraRadera
  11. Vill knulla din våta fitta med min lilla kuk och slicka dina fittsafter. Runkar med bilden framför mig.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.