fredag 30 augusti 2013

Roligare med två

Hittade en bild sedan ett tag sedan med min underbara väninna. Att leka med dubbeldildo är inte bara roligt men även extremt upphetsande. När man låter dildon glida så djupt in så att fittorna rör vid varann är en sexig känsla. Och nu är det dags igen för ikväll skall jag träffa min underbara väninna. Var ett tag sedan nu. Vi är väldigt upptagna båda två. Men då blir det extra bra när vi träffas igen. Så ikväll blir det utgång till något trevligt ställe och dans halva natten. Så nu skall jag in i duschen och raka mig så det inte finns ett hår på kroppen. Vill vara helt nyrakad för henne ikväll. Hoppas ju på het sex inatt!!
 
 
 
 

7 kommentarer:

  1. Är du till vänster eller höger? :) <3

    SvaraRadera
  2. Hihi gud så härligt det där lät...hoppas du får en sån skön sexakväll nu då. ;-)

    SvaraRadera
  3. Jag hade gärna tagit er båda två samtidigt :)

    SvaraRadera
  4. Vill se mer sånt med er två :)

    SvaraRadera
  5. Åh ser helt underbart ut, hade gärna varit med :P

    SvaraRadera
  6. Där vill man gärna vara med i er så kåta lek mellan era musar.


    Mums mums..


    Puss på klittan..


    SvaraRadera
  7. DU ÄR EN KVINNA HELT I MIN SMAK!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.