söndag 21 juli 2013

Party in Denmark

Hej alla underbara läsare. Helgen bjöd på en massa spännande saker.
Jag och min väninna åkte till Danmark för att festa loss och dansa hela natten. Inte så ofta jag är på det hållet men det var superkul. Det finns fantastiskt många vackra danska kvinnor och män !! Vi träffade två heta killar som inte kunde slita sig från oss och som gärna stod för notan :)
Han tyckte jag hade väldigt sexiga ögon :) Han ville gärna ha mer än mina ögon men musen var stängd denna kväll för honom.


5 kommentarer:

  1. Hade du och väninnan sex på kvällen med varandra då?:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej

      Nej vi var totalt slut efter den resan. Vi kom hem först på morgonen dagen efter. När vi vaknade på eftermiddagen blev det lite småmys, fast bara lite kyssar och smek ;)
      Mysigt det med

      Radera
  2. Vill se mer heta tjejsex bilder!!!:-)

    SvaraRadera
  3. Jättefin blogg..
    Även en 52-årig kvinna tycker detta....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du är mer än välkommen. Skicka gärna in lite bilder ;)

      Kram Maria

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.