torsdag 18 juli 2013

Naken igen och nyfikna grannen :)

Typiskt Sverige med detta växlande väder. Men får ta chansen att få lite sol när den väl är framme. Sitter just nu i min trädgård tillsammans med min sambo och njuter och självklart solar jag musen så den också skall bli brun. Sen har jag ju min nyfikna granne som jag berättat om förr som gärna står och njuter bakom persiennen och tittar på mig eller oss? Det gör mig upphetsad!! Tror han såg lite av när min sambo slickade mig för en stund sedan..ups!!:)
Får väl bjuda på lite lek med min söta rosa vibrator så kan han runka skönt där bakom persiennen!
Insynen är inte 100% perfekt. Lite träd och buskar som man får titta igenom. Glöm inte maila in bilder till mig och filmer!! För vill man bli kåt och garanterat få en orgasm skall man besöka mariassexblogg för att få det :)

Tack www.vuxentoys.se för den fina underbara vibratorn.
Den är superskön!!!


Vill du bli knullad av en likadan vibrator som nyss penetrerat mig så kolla in här
 

3 kommentarer:

  1. Hej Vackra Maria, jag är en trogen läsare av din så heta sexblogg som får en att längta efter nästa inlägg du gör men jag har en önskan du skulle kunna lägga ut bilder på dig i några sexiga underkläder typ trosor och bh och som är tagna framifrån och från baksidan så skulle jag bli nöjd och många med mig tror jag skulle gilla detta av dig..

    Och jag har tidigare önskat av dina kvinnliga läsare att dem gör likadant men ej fått nån respons av detta från dem så du kan väl göra ett inlägg till att be dem skicka in bilder på sig i heta underkläder gärna med typ trosor, bh, stayups och gärna med höga klackskor/stövlar till, sånt gillar och tänder jag på så snälla Maria gör mig denna tjänsten...


    Puss och slick på dig från ensam man i sina bästa år som är sexuellt undernärd .

    SvaraRadera
  2. Hej Maria det skulle vara skönt att ha sex med dig,,,du är en sexig superbrud,,,jag är en kille på 33år och du ser min kuk på kukar bild nr 91 och 65 Kraaammmm,,,

    SvaraRadera
  3. önskade jag var din granne, hade garanterat runkat då om jag såg dig/er, och hade självklart velat att du såg mig runka då, hade varit härligt.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.