tisdag 4 juni 2013

Tanrta massage

Idag skall min goda vän komma hem till mig och ge mig en Tantra massage. Känner en superkille som är duktig på det han gör. Brukar gå till honom 4 gånger per år för att få den ultimata upplevelsen. Det underbara med Tantra är att målsättningen inte är att det skall leda till sex och det gillar jag. Sen att jag (som oftast) inte kan låta bli att be honom snällt att ge mig en Yoni massage det är en annan femma :)
Killen är het och har underbara händer och vet precis hur han skall röra mig så det är svårt att låta bli att be honom smeka mig på musen. Jag brukar få flera orgasmer när jag är hos honom och det är underbart och spännande varje gång. Är du en kvinna som är i behov av närhet, beröring osv så hör av dig så fixar jag så ni kan träffas, han åker runt i södra Sverige ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.