tisdag 18 juni 2013

Sprängfylld mys helg

Helgen var lyckad med mycket mys med min väninna och sambo. Vi hann nog med det mesta vill jag tro. Goda middagar och mycket vin och givetvis mycket mys och sex!! Det är mysigt att sova tre stycken i samma säng. Det ger ett lite bredare utbud när man är sugen på lite variation :)
Dock fick vi inte plats i vårt "mindre" badkar när vi fick för oss att bada så det fick bli min sambo och min väninna som fick ha kul där. Jag fick ju titta på och det är ju också väldigt upphetsande tycker jag. Jag älskar se min väninna leka med min sambo och jag vet att han trivs :)
Nu är det ju finaste sommarvädret idag så det bli till att jobba vidare på solbrännan. Puss och kram.

Lite förberedning ;)

Min fina väninna leker med sambons kuk
 
Min väninna njuter efter ett skönt knull

8 kommentarer:

  1. Jäklar vad härligt :) skönt när alla e lika avslappnad på sex och gillar se alla njuta :) . Din kille måste ju vara världens lyckligaste man .

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig helg!

    SvaraRadera
  3. man blir inte lite kåt har du ett øppet førhållande?

    SvaraRadera
  4. Vems rumpa på första bilden? <3

    SvaraRadera
  5. Längtar så efter att min väninna när jag tittar på er...men snart så kommer hon till oss igen då ska vi ha massa sex..älskar att se när hon suger min mans kuk samtidigt som jag slickar hennes våta fitta....puss puss/Malin

    SvaraRadera
  6. Jag hade världens skönaste knull på finlandsbåten Cindetella med min tjej i helgen. Din blogg var klart inspirerande för oss båda.
    olle

    SvaraRadera
  7. Skulle ni tänka er å ha med nån mer nån gång ?? Är en kåt å glad tjej som älskar allt inom sex. Skulle hjärna vara med dig å din väninna eller med dig å din sambo å din väninna vad säger du/ ni om det

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej

      Skicka mig ett mail mariassexblogg@hotmail.com

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.