tisdag 4 juni 2013

Min massage

Min Tantra massage blev som jag hoppats på. Rejält inoljad och underbar beröring på hela kroppen. 3 supersköna orgasmer fick jag och då var han endast på kroppen och lite klitoris eftersom jag bad så snällt :)
Min vän är fantastisk duktig. Nu mår jag som en prinsessa som svävar på molnen. Som jag skrev i tidigare inlägg, är du kvinna som behöver närhet, beröring och som vill känna dig helt omhändertagen så hör av dig så fixar jag ihop er :) mariassexblogg@hotmail.com

4 kommentarer:

  1. Vackra fötter, hade varit trevligt att se ovansidan av dem

    SvaraRadera
  2. UNDERBARA fötter! Som nämnts tidigare önskar en liten fotspecial! Dina fötter är helt något utöver det vanliga. Fler vinklar tack!

    SvaraRadera
  3. älskar fötter och dina var nog en av dom finaste jag sett!

    SvaraRadera
  4. fick ett ricktigt härligt sprut när jag såg dom fötterna!! vill se lite mer fotsulor =)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.