onsdag 29 maj 2013

Min avgjutna vagina - Vill du ha den?

Tävla om min lösmus!


Tänkte göra något roligt. Sambon har ju flera lösvaginor från fleshligt och visst hade det varit häftigt att göra sin egen fleshlight. Det blir ju lite svårt så det närmsta jag kom var clone a pussy som www.vuxentoys.se sponsrat mig med :) Nu tänkte jag lotta ut min lösmus till er där ute.

Det ni skall göra är att besöka www.vuxentoys.se och handla er något trevligt. Sen mailar ni mig ert ordernummer som ni fick och när tävlingen är avslutad skickar jag min fina lösvagina till någon lycklig vinnare som jag lottat ut. Lägger ut en film om utlottningen här på bloggen. Ni mailar till mariassexblogg@hotmail.com och döper mailet till tävling lösmus.

Så vill du komma riktig nära min vagina var då med i min tävling. Jag signerar lösmusen.

Kom ihåg att vill ni ha en rabattkod hos Vuxentoys på 10% rabatt så mailar ni mig en intimbild på er eller din älskade som hamnar på bloggen så mailar jag er rabattkoden.

Tävlingen gäller tom 30/6 2013

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.