torsdag 30 maj 2013

Ledig idag

Det är så skönt att vara ledig i veckan. Då kan man fixat med allt som man bara vill och tycker är kul. Nya heta bilder har jag lagt upp i mina gästutvik som ni skickat in till mig vilket är så kul :) Har även startat en ny sida "fingerpullad" visst vill vi se flera sådana bilder!! Så bara maila in till mig.
Nu skall jag dricka upp mitt kaffe och sen blir det duschen. Lite synd att jag får duscha själv idag.

Glöm inte min tävlig om ni vill ha min söta lilla avgjutna mus. Läs mer här

 
 

3 kommentarer:

  1. Oh vilken fin rumpa du har

    SvaraRadera
  2. Alltså din kropp är perfekt :O Jag som lesbisk älskar din blogg! Men skulle gärna se lite mer videos för du verkar vara en kvinna med mycket kunskap! kanske tips eller något! Tack för bloggen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej :)
      Jag är ju inte lesbisk så om du är det kanske du kan lära mig istället;)
      Du får höra av dig till mig mariassexblogg@hotmail.com

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.