tisdag 7 maj 2013

Godmorgon säger jag och min mus!

Wow vilket sommarväder det är idag. Snart får man se alla snygga killar och tjejer lättklädda igen.
Och när värmen börjar komma gör den även det i kroppen. Man vill ha sex!!
Helgen som gick bjöds av en utekväll i Malmö med min väninna och sambo. Sällan vi är där men det var superkul. Malmö bjöd på en massa snygga killar och tjejer ;)
Min väninna hade fått låna en lägenhet där vi sov alla tre eller där jag och min väninna hade sex in på morgontimmarna. Min sambo fick snällt titta på men det gillar han också ;) Det var mycket heta kyssar, smek och fingrande som gav oss båda sköna orgasmer. Tror jag nämnt det förr men jag älska när hon pullar mig. Jag kommer alltid!! Söndagen åkte vi hem och jag ville ha kuk. Min sambo började värma upp mig med hans fingrar och göra mig väldigt fuktig och blöt. Hans fingrar är också magiska. Så helgen bjöd på sex med både min väninna och sambo så det är precis så som det skall vara. En lyckad helg :)



11 kommentarer:

  1. Underbar fitta.
    Gillar du facesitting?De gör jag ler
    kram från fittslickaren.
    Ps underbar blogg ni har.

    SvaraRadera
  2. En sån vacker svullen mus. Våra musar skulle ha mötts... ;)

    SvaraRadera
  3. Mm, det där ser inte lite mysigt ut! Blir avundsjuk :)

    SvaraRadera
  4. dom där trosorna önskade jag att jag hade här hos mig just nu ;)

    SvaraRadera
  5. Ligger här och är helt plaskvåt.. Tänk att få slicka och samtidigt föra in två fingrar i den fittan. Först långsamt och sen öka takten...Och sen få samma behandling tillbaka ;)

    SvaraRadera
  6. skönt vill du ha en grov kuk

    SvaraRadera
  7. skönt vill du ha en grov kuk

    SvaraRadera
  8. Hmmm skulle vi gillat.... min tjej och du och din man och jag såg på.. sen kunde vi fåt vara med.... härligt...

    SvaraRadera
  9. Mm vilken härlig fitta tänk om man kunde få smaka ;)

    SvaraRadera
  10. Försökte skicka bild på min våta fitta men det går inte

    SvaraRadera
  11. Ligger och tokrunkar i sängen medans jag tittar på dessa bilder och tänker på att få slicka din fitta. Jag är såååå kåt

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.