måndag 27 maj 2013

Analsex

Vaknade tidigt idag och kände mig riktigt morgonkåt i min fitta då den var något fuktig när jag vaknade. Jag hade nog en het dröm haha?  Min hand gled snabbt ner under täcket och lekte med min klitoris. Andra handen körde jag under min sambos täcke och greppa tag om hans kuk och började runka lite lätt samtidigt som jag smekte mig mellan mina ben. Mitt finger gled vidare ner till analen där jag smekte mig skönt. Min sambo låg och njöt av hur jag runkade honom hårdare och hårdare. Han reste sig upp och drog av mig täcket. Tog tag med sina händer i mina ben och särade upp den rejält. Han tog sin kuk och förde in den i min röv och fortsatte med lätta stötar. När den väl var helt inne i mig knullade han mig hårt så hela jag skakade. Han drog ut kuken i sista stund innan han kom och jag greppa tag i den med min hand och runkade den tills den sprutade över hela mig.  Min andra hand smekte runt den varma sperman på min mage och upp på brösten. Mmm vilken morgon jag hade idag :)

5 kommentarer:

  1. Dina berättelser gör mig svinkåt. Tack:-)

    SvaraRadera
  2. Mmmmm vilken underbar morgon du måste haft. Blev riktigt morgonkåt och min kuk blev stenhård av att läsa om din morgon. Skulle gärna få samma underbara morgon behandling av dig.

    SvaraRadera
  3. Det var en fantastisk morgon :)

    SvaraRadera
  4. Hade inte varit fel med en sån morgon

    SvaraRadera
  5. Härligt Maria? ;-)
    Men känns det Inte lite osäkert att köra analt direkt på morgon?
    Med tanke på olycksrisken? Kanon blogg btw

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.