fredag 29 mars 2013

Då gör vi ett nytt ryck!

Tog ett litet brake efter att vi varit dåliga här hemma men nu är man på fötterna igen. Tack för alla fina inlägg ni gjort. Man blir glad av att läsa dem. Många har frågat mig om jag slutat men det har jag inte. Ibland kan man behöva ladda om och få nya krafter :)
Och krafter det får man när man har massor av sex med personer man gillar och älskar! En härlig kuk som väcker en på morgonen eller att man vaknar av en annan kvinnas hand som smeker min klitoris under täcket. Min väninna har bott hemma hos oss den senaste tiden och det har varit så mysigt. Tre personer i samma säng varje natt. Och mycket bråk om vem som skall ligga i mitten! Fast när man vaknade på morgonen var där ingen som låg på sin plats ändå :)




6 kommentarer:

  1. Det är fantastiskt härligt att vara tre i sängen.
    Har besök av vår lilla pussgurka just nu, och hon fick en rejäl omgång igår. I natt väntar ännu mer skoj, men först lite god mat och god dricka.

    SvaraRadera
  2. Du har varit saknad!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)
      Känner mig laddad nu igen för att blogga!!

      Radera
    2. och jag känner mig laddad att läsa dina inlägg!:P

      Radera
  3. Den sista bilden (nederst), är den på dig?

    Grym bild. Snygga höfter du har!

    //Mannen

    SvaraRadera
  4. ni har inte tänkt och dela med er av nån film när ni knullar kanske :)? hade gärna sett dig in action !

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.