fredag 29 mars 2013

Analpluggar Colt Anal Trainer Kit

Det har ju trillat in lite sexleksaker från www.vuxentoys.se denna månaden som jag självklart också hunnit prova. Jag hade önskemål om en analplugg som var lagom i storlek och lite enklare och då fick ett paket med tre analpluggar Colt Anal Trainer Kit. Det är väldigt tillfredsställande med en skön plugg i baken men som alltid är det viktigt att tillföra lite glidmedel tycker jag. Och min sambo älskar att leka med div pluggar i min bak! Jag blir väldigt kåt av det!!! Så har ni ingen plugg tycker jag ni skall skaffa en eller två eller tre :))) Denna plugg var perfekt! Puss F ;-) <3


9 kommentarer:

  1. Fantastiskt fin bak och mus.
    Du är inte sugen på att hälsa på mig och sambon? ;)

    SvaraRadera
  2. Vilken plugg har du där? Kort med flera pluggar samtidigt?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Flera pluggar samtidigt? Skulle vilja se dig med flera pluggar i röven samtidigt ;)

      Radera
  3. Ooh lär nog runka!! ;) mer analbilder åt folket. :D

    SvaraRadera
  4. Vilken underbart fin fitta du har maria ;p puss Lukas

    SvaraRadera
  5. Snacka om sexy fitta, jag blir så j*vla kåt när jag ser din fitta. Jag önskade min tjej hade lika stora yttre blygläppar som dig. Vet du om det finns något sätt att stretcha på dom ? Porrstjärnan Cyrus Sexton har en himla sexy fitta som jag skulle vilja suga o slicka på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej

      Du kan alltid testa
      www.vuxentoys.se/bondage/accessoarer-bondage/karabin.html

      Eller

      www.vuxentoys.se/sexleksaker-henne/vaginapump/pussy-sucker.html

      Kram

      Radera
  6. Du kan pierca fittan med 8 -10 ringar i.
    Genom yttre läpparna samt inre..
    5-6 mm tjocka ringar..
    Porrigt och stretchande..

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.