måndag 21 januari 2013

Pulla mig hårt

Lite glidmedel på fingrarna och vips är gubben inne i musen :)
Älskar känna flera av hans fingrar i mig. Jag älskar känslan av när det är på gränsen till ont för det tänder mig som fan!  Ok jag får inte ont av två fingrar men ibland glider ju flera in :)
Jag kan inte påstå att jag är en bondage tjej och inte min sambo heller, fast tanken har slagit mig att det skulle vara kul att prova. Men då måste man vara med någon erfaren som kan sin sak. Känner ni någon sådan??


34 kommentarer:

  1. Så ska det se ut! :)

    SvaraRadera
  2. Mums! hade inte tackat nej till att vara med där inte!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han njöt av att vara där inne ;)

      Radera
  3. Är ny läsare på din blogg och måste säga att jag trivs. Vilken underbar liten mus och rumpa du har! ;)

    SvaraRadera
  4. Oh my, jag skulle gärna pulla din fitta, samtidigt som jag slickar din klitoris. Sen kunde du få pulla min...

    SvaraRadera
  5. Vi har testat med flera fingrar de senaste gångerna vi har haft sex, sambon och jag. Mycket glid och mycket uppvärmning och att killen eller den som gör det är lyhörd och slutar om du känner det minsta obehag. Bara till att testa sig fram i sin egen takt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är viktigt att lyssna på varann men jag brukar inte säga stopp. för jag gillar "nästan" ALLT :)

      Radera
  6. Jag brukar bli kåt av att läsa din blogg..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är det som det skall vara ;)

      Radera
  7. Kan hjälpa dig när som....


    //K

    SvaraRadera
  8. jävlar vilken mus!!!!!! man vill ju bara äta upp den och knulla den så in i helvete hårt!! mer sånt här!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men om du äter upp den hur skall du då kunna knulla den så in i helvete? :) Nu retas jag bara med dig ;)

      Radera
  9. Fantastisk fitta du har härlig bild och älskar din blogg :) skickade en bild till dig på min kuk kanske kan lägga upp den om du vill :)

    SvaraRadera
  10. Jag kan hjälpa dig med bondage grejen ;-)

    /k

    SvaraRadera
  11. Vilken härlig fitta du verkar ha :)

    SvaraRadera
  12. Hej Maria! Jag blir så gott kåt av att titta runt på din blogg och tokstyv av denna bilden på din fina vackra fitta!! Mums!! Skulle inte ha något emot alls att kyssa och smeka den!! ;-) Så härligt att du delar av dig av dina äventyr och att jag får kika på din vackra kropp!! // Bob

    SvaraRadera
  13. Saknar dina uppdateringar. Fantastisk rumpa har du så jag skulle älska att se mer av den. /Mathias

    SvaraRadera
  14. Saknar dina bilder från din lilla semester =)

    SvaraRadera
  15. Fantastiskt skön bild!

    SvaraRadera
  16. sexy pussy! I love when swedish girls shave their pussy and just lets the fingers slide inside! My cook just screams for you! lovelovelove! /a big, horny fan :)

    SvaraRadera
  17. Jag kan skulle vilja ta dig i baken, din gubbe kan titta på.

    SvaraRadera
  18. Oj fittan fin den vill man knulla sen en avsugning perfekt

    SvaraRadera
  19. Kom så kan jag knulla den fantastiska fittan så jävla hårt!!

    SvaraRadera
  20. Sprang på din blogg Och blir eggad. Hoppas du fortsätter lägga upp härliga bilder på din våta fitta. Skulle chatta med dig, skulle det gå för sig vackra maria?

    Puss

    SvaraRadera
  21. Fan det ser ju helt underbart ut :)

    SvaraRadera
  22. Underbart härlig fitta du har! Mumma!

    SvaraRadera
  23. Lägg upp några bilder När du är naken på stan bland massa folk :)

    SvaraRadera
  24. Blir kåt och det vattnas där nere... En dag ska jag pulla dig så som du aldrig varit med om! Sen gör du samma sak på mig ! Ååååååå, underbart!

    SvaraRadera
  25. For en flott blogg du har. Deilige bilder også

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.