fredag 4 januari 2013

Hemma igen

Gud vilken härlig resa jag haft med mina underbara nära och kära. Åka skidor är ju bara så FETT!
Jag har fått massa härliga bilder från er och dessa skall ut, bara det att det funkar inte att lägga in bilderna? kanske något fel just nu men det kommer så klart :) OCH TACK. Riktigt mumsiga både från killar och tjejer.

Självklart hade vi fantastiskt mycket sex i vår lilla härliga stuga jag och min sambo och min pussgurka till väninna :) Det blev en del hångel i liftarna också när de stannade där uppe i himmeln!
Men bilder kommer snart när allt funkar igen.

Kram M

3 kommentarer:

  1. Borta bra hemma bäst:)

    SvaraRadera
  2. Snälla Maria, lägg ut bilder från er fjälltripp, längtar efter att få se vd ni gjorde. Tack för att du delar med dig, du är så sjukt sexig..

    SvaraRadera
  3. Trevlig blogg och bra bilder =)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.