måndag 3 december 2012

Sex i omklädningsrummet

Hej kära vänner. Idag var jag och min väninna ute och julhandlade för första gången i år vilket var supernice. Vi båda hade en ledig dag så varför inte passa på. Det är ju julafton om bara 21 dagar :)
Vi skulle handla till våra nära och kära men det blev mest till oss själva haha. Vi fastnade i riktigt trevliga butiker idag och testade lite nya heta underkläder till jul, röda sexiga som får gubben att trilla av stolen. Efter att ha samlat på oss lite blandade underkläder hoppade vi in i omklädninsrummet. Min väninna hittade en super nice BH och började klä av sig. Det var upphetsande att se henne stå där framför mig, bar på överkroppen. Jag hade en pirrande känsla i mig att just nu står vi här med folk omkring oss. Jag ville bara ha henne. Jag drog henne mot mig och började smeka hennes bröst och kyssa henne på halsen. Hon gav med direkt och vi började kyssas och smeka varann. Det var tyst omkring oss så just nu var det bara vi där. Jag öppnade hennes livrem och stack ner min hand innan för hennes byxor och innanför hennes trosor. Hennes fitta var fuktig. Jag kysste henne hårdare och började leka med mitt finger på henne klitoris. Hon stönade så skönt i mitt öra. Hon stönade väldigt tyst för att vi inte skulle dra till oss uppmärksamhet men hon hade svårt att hålla rösten nere. Just då kom ett annat par och vi frös till, tittade på varann och log och skrattade. Vi sa HRM.... nu får vi nog prova lite underkläder här. Vi tog oss i kragen och testade klart och köpte det vi gillade och gick därifrån skrattandes. Vi skildes åt ett tag senare och jag sprang hem och onanerade i minst 1 timme och tänkte på henne där i omklädningsrummet. Önskar vi hade gått längre bara...

Vad är ert mest kanske t.o.m bästa eller pinsammaste sexställe?

Min väninnas köp!

Ännu mer :)

11 kommentarer:

  1. Hej Maria super kul och höra :) men kan du inte ladda upp lite mer bilder till bloggen o: ?

    SvaraRadera
  2. Du och din vän verkar ju haft en väldigt "trevlig" Shoppingtur måste jag säga! :) Gillar din sida och kommer garanterat spana in den igen.

    SvaraRadera
  3. Hur läckra som helst! Måste köpa i julklapp - Var får man tag på dessa!
    /Seahorse

    SvaraRadera
  4. Bästa stället var ute i en skog en mörk sommarnatt.
    På ett bord längs en gångstig som under dagtid är ganska väl trafikerad.
    Men just denna natten så tog jag flickvännen skoningslöst hårt i baken.
    Allt detta medan vi lyssnade efter eventuella nattpromenerande.

    SvaraRadera
  5. Hur ofta har du sex maria? Ofta hemma verkar det som och även när du e ute o shoppar? ;hehe hinner du med nått annat? Bra blogg förövrigt, hjälper till i mitt o sambons sexliv då det kan vara lite pirrigt o läsa ha d. /Tryckarn

    SvaraRadera
  6. dom där röda små trosorna hade jag gärna lekt lite med

    SvaraRadera
  7. Läckert, både trosorna och det som är i dom.
    // Per

    SvaraRadera
  8. Snygga trosor! Råkade ramla in på din blogg :P. Synd bara att jag inte förstår så mycket för att jag inte läst allt :P. Men får väll sätta mig ner och roa mig lite ett tag :P. GIllar ditt sätt att skriva så kommer nog inte bli så svårt att läsa lite inlägg :P

    SvaraRadera
  9. Jag hade gärna stått utanför och smygkikat. Har försökt att uppleva detta men det har aldrig varit några som gjort som ni på de butikerna jag varit på:/ som man så är det härligt att se två tjejer tillsammans;)

    SvaraRadera
  10. Finns det någon möjlighet att du skulle kunna skicka ett snabbmail om ni har planer på att göra det igen? Det var jag som kommenterade det senaste om att jag hade velat uppleva att få se detta. Mvh;)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.