onsdag 26 december 2012

God Jul och god fortsättning

Kära vänner.

Hoppas ni haft en God Jul och fortsättning. Jag är själv bortrest denna julhelg med min kära sambo och min väninna. Vi gav oss iväg direkt efter julfirandet med släkten och nu sitter vi här i ett mysigt landskap med öppen brasa och massor av snö utanför dörren. Det blev som vanligt mycket mat på julafton så nu skall det brännas kalorier under dessa dagar. Kanske blir några kalorier i skidbacken men förväntar mig att vi alla skall bränna mer kalorier i sängen. Jag önskar er en härlig jul och ett gott nytt år. Nu skall jag ta mitt glas med vin och gå ut till min sambo och väninna som sitter och myser under vårt täcke framför brasan. Och självklart är vi ju nakna där under ;)

Puss och kram på er alla

Maria


 
 Min väninna vill inte släppa sambons kuk
 

 

3 kommentarer:

  1. Tänk och få vara med er där. Va underbart det låter

    SvaraRadera
  2. Inte utan att man längtar till våren, då väntar sänginköp och extra sovsällskap för mig och sambon ;)

    SvaraRadera
  3. Vill du rida min 25cm långa kuk ? ;)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.