tisdag 13 november 2012

Sex party!

Helgen som gick var jag och min sambo bjudna på en lite annorlunda privatfest hos våra vänner! Temat var att tjejer skulle ha kort kjol och inga trosor och killar jeans och inga kalsonger. Vi var säkert 20 pers och det var superkul. Alla var helt kåta på varann och självklart visades det upp ganska mycket mus och snoppar! Och klart blev det en en grej för oss tjejer att göra killarna kåta genom att visa lite rumpa och lite mus. Det var många stånd i jeansen den kvällen. Dans och lite för många drinkar blev det mycket hångel på dansgolvet ( eller vardagsrummet). Vi hade bordsplacering för att lära känna andra och vi satt kille, tjej och kille osv. Det pillades ganska mycket under bordet kan jag lova. Var det inte fötter som smekte den som satt mitt emot så var det fingrar är och där. Såg även min sambo smeka sin bordsdam mellan benen och det tände mig som fan att se henne bli kåtare och kåtare. Mellan middagen och efterrätten runkade jag av killen som satt bredvid mig. Dock kom han inte som kanske tur var!! Efter all god mat höll väl de flesta sig till sina egna partners och hånglade bort kvällen. Det var en del som hade sex på toa vilket hördes i hela lägenheten. Men vad fan, är man på sexparty så är nästan allt tillåtet. Vi tog taxi hem vid 03:00 ca och vi fick en hel 7 manna taxi jag och min sambo. Vi satte oss längst bak och jag börjde mig ner och gav honom en liten avsugning eller kanske mer slickade jag hans kuk under färden. Försökte varar så tyst jag kunde fast jag fnissade nog mest. Klart att taxikillen märkte någon. Väl hemma slängde vi av oss alla kläder och hoppa i säng. Jag tror jag red honom i 1 timme, jag kunde inte sluta. Det var så skönt. Efter 2 orgasmer slocknade jag totalt och sov som en stock! Verkligen en crazy night men det skall vi lätt göra om. Bjud in era vänner på sexparty, jag rekommenderar det. När någon säger halloween party, säg nej nej, sexparty!

1 kommentar:

  1. hej maria hur gammal var du första gången du hade sex? :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.