torsdag 29 november 2012

Nu blåser det genom näsan igen :)

Idag mår jag mycket bättre och jag vaknade t.o.m kåt imorse och längtade efter kuk. En ihållande förkylning som äntligen släppt. Så nu är man på banan igen och redo för bloggen och massor av sex. När jag låg där i sängen imorse fick jag sånt sug efter en stor kuk och då menar jag stor! Jag låg och drömde om en sådan en stund. Jo jag är jättenöjd med sambons leksak med ibland fantiserar man ju om ännu mer. Tänkte att jag kanske skulle ge honom en bra penispump i julklapp så han kan pumpa upp den till en riktig XL kuk haha fast han hade säkert tyckt jag var knäpp :)

Jag får suga på den karamellen ett tag om han skall ha en sådan i julklapp. Vi båda har nog testat det mesta när det gäller sexleksaker fast aldrig en penispump.

Vad önskar du dig i julklapp i år?
In med lite tips här på bloggen, skriv om du är en tjej eller kille.
Och självklart skall det ju handla om SEX
 
Kyss på er och mer bilder som efterfrågats kommer!

11 kommentarer:

  1. Jag önskar mig en riktig bra "ta-bort-min-oskuld-NU"
    För jag hör mina vänner får ligga o så o då blir man ju själv sugen.!:/


    Om du vill ha en riktig stor kuk så testa ligg med en svart dom har riktig en :3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan vi ordna det :) /H

      Radera
  2. det jag önskar mig det är att få bort min oskuld. hehe

    om duvill ha en stor kuk så ska du ta en svart en ;)

    SvaraRadera
  3. Om du inte vill ha penispump kan ju kanske en stor dildo hjälpa?

    SvaraRadera
  4. (Kille) Önskar mig och flickvännen en större säng, så vi lättare får plats med extra sängsällskap.

    SvaraRadera
  5. bra ;) har stalkat den här sidan 3 ggr per dag för att se uppdateringar.
    när går du över till filmer och när ska ett fan få vara med?;)

    SvaraRadera
  6. Oh Maria jag vill köra in kuken i din trånga röv

    SvaraRadera
  7. Jag har en riktigt stor kuk.. ;) så berätta stället så fixar vi saken!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.