söndag 11 november 2012

Grattis till vinnaren i min tävling !

Presenterar vinnaren i min tävling om fingerrabbiten. Stort grattis till dig. Alla inläggen var super bra så det var inte lätt. Men än en gång grattis till Tävlande NR5

TävlandeNR5
1. Det ligger till såhär, jag kan inte direkt påstå att jag är en tråkig flickvän då jag verkligen älskar sex, min pojkvän jobbar ganska mycket borta vilket jag tycker är helt okej egentligen (sköna stunder för sig själv)

jag har en gång nämnt att jag ska köpa mig en dildo men det tyckte han fick honom att framstå som att han inte dög till,. Min tanke var att om man testar sexleksaker ihop så kanske han inser att det inte alls handlar om det, Så jag skulle verkligen bli jätteglad av att vinna en finger rabbit som vi kan ha kul med ihop. :D

2. Jag läser din blogg för att jag älskar att du är så öppen med dit/erat sexliv, sex ska vara en skön grej och det är aldrig fel med inspiration från andra!

1 kommentar:

  1. Bra vinnare! Men vi vill se fler bilder av dig Maria! :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.