torsdag 4 oktober 2012

Vrålkåt idag + porrfilm :)

Hemma idag, skönt att vara ledig från jobb någongång :) Och så blev jag så glad att så många gillar min röv!

Fick hem lite roliga sexleksaker idag från www.vuxentoys.se plus porrfilmen jag längtat efter. En 2 timmars lång porrfilm med härlig lesbisk sex. Den rullar just nu hihi. Underbart att se dessa snygga tjejer som slickar vararanda, knullar med DB dildos mm. Snacka om att jag onanerar just nu.....

Gillar ni lesbiska lekar tipsar jag om denna porrfilm. Lesbiska Lekar #3

www.vuxentoys.se har även rea på alla sina porrfilmer just nu!!!

Lite printscreens från filmen. Underbart eller hur?




6 kommentarer:

  1. Hej, mer sånt i din sexiga blogg...


    Man blir ju själv kåt av detta...


    Puss och slick på dig..

    SvaraRadera
  2. Skulle du kunna ordna en bild där du blir fistad?

    SvaraRadera
  3. mer svenska tjejer som filmar detta

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.