fredag 12 oktober 2012

Test av nya sexleksaker + porrfilm

Dags för ny film och test av härliga dildos från www.vuxentoys.se

Ibland kan jag få sånt sug efter en härlig kuk i röven. Jag är nog en periodare när det kommer till analsex. Ibland vill jag inte alls men ibland bara jag måste ha! Som ni säkert vet vid detta laget reser min sambo mycket så när man är riktigt kåt är sexleksaker det bästa som finns. Jag skulle inte överleva utan dem! Visst kan man ligga där och fingra på klittan och få orgasm men varför inte göra det extra skönt och lite roligare istället. Jag känner en del och det finns säkert en massa där ute i vårt avlånga land som aldrig testat en dildo eller en klitorisvibrator, varför inte? Dessa söta "maskiner" har ett mål och det är för att ge dig härliga orgasmer!!

Igår blev det en porrfilm med riktigt heta tjejer, filmen heter Asiatiska Godingar 2. Massa porriga tjejer som får ta den i alla hål. Mycket analsex var det i filmen! Självklart blev jag ju tänd av detta så två dildos åkte fram på direkten sponsored by vuxentoys.se :)

Den svarta dildon som heter Basix Rubber Works och en vibrator som heter Silicone Studs - Macho Man. Båda super underbara att leka i häcken med!

Med Basix Rubber Works får man känslan av en mer riktig kuk då materialet är mer realistiskt men vill man ha lite vibrationer funkade även Macho Man väldigt bra också. Denna gången testade jag även ett glidmedel som jag var nöjd med Waterglide Anal som både är prisvärt och nödvändigt.

Så ni som inte äger en dildo skaffa er en direkt. Och med en bra porrfilm blir musen ännu blötare ;)


 
Printscreens från porrfilmen Asiatiska Godingar 2
 




10 kommentarer:

  1. Härliga bilder... Hade gärna varit med och provat leksakerna... Och för den delen kunde du fått smaka på äkta kuk också... Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Hej!

    VIll se mer av dina fötter. Bilden på ditt footjob var så sjukt sexigt! Mer av det! MER!!!

    SvaraRadera
  3. Och jag vill se ett spermasprut över dina bara bröst.
    Please?!?!

    SvaraRadera
  4. Tror du Silicone Studs - Macho Man är lagom för ett ganska otränat analhål?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, du kommer bli tömd på dina vätskor
      Det är nog smartast att låta bli om du inte vill en väldigt lång och underbar orgasm

      Radera
  5. Första gången jag skriver men tittat på er förut, du e underbart läcker, ha en skön helg, /Bob

    SvaraRadera
  6. Härliga bilder. :)
    Vad tycker du om storleken på macho man staven?
    Jag har provat något i den storleken och tycker det är en aning svårt att få in den, men när den väl är inne så är det ju hur skönt som helst. Har du testat något större i häcken?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den gled ju inte in hur lätt som helst men med mycket glidmedel och tålamod så funkar allt. Som du säger, efter en stund är det hur skönt som helst.

      Radera
  7. Härliga bilder.... min sambo blev kåt av att se dessa bilder så med min hand i analen och min kuk i musen så blev vi båda nöjda....gärna fler bilder du vill kanske se våra?

    SvaraRadera
  8. Älskar att se tjejer som tar saker i stjärten!! Blir så otroligt kåt! Önskar att min tjej ville göra det lite oftare...

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.