fredag 5 oktober 2012

När katten är borta dansar råttorna på bordet!

Knulla fleshligh


Ja då fick min sambo "knullat" två tjejer! Han är ju glad för sina fleshlights och jag får säga att hade jag haft en kuk hade jag också satt på dem. De är verkligen så realistiska! Killar vill ni ha en riktigt skön lösmutta är det en fleshlight ni skall skaffa.  Jag hade gärna gjort en fleshlight avgjutning av min mutta. Man kan ju köpa clone a pussy fast den går ju inte att penetrera. Jag kanske skulle göra en sådan clone a pussy avgjutning som ni får buda om här på bloggen? Någon som vill ha min fitta som avgjutning, skulle det vara intressant?


 
Låter det lockande med min fitta som avgjutning?
 
 

3 kommentarer:

  1. Skulle helst av allt vilja njuta av både dig och din hungriga kropp du gör mig superkåt så kuken bultar och får sekret var gång jag fantiserar om att kunna ha sex med dig.

    SvaraRadera
  2. En sådan får man ju testa!! Inte alltid tjejen är hemma ju ;)

    SvaraRadera
  3. Får man fråga hur stor han har ? :-)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.