tisdag 30 oktober 2012

Ledig idag :)

Skönt att vara ledig idag. Var ett tag sedan jag kunde skriva här men har man ett jobb som tar mycket tid så är det inte så lätt ibland att hinna med. Men nu är jag här och jag är ledig hela dagen vilket är så underbart. Veckan har varit stressig ( på jobbet då). Inte haft så mycket tid att träffa någon direkt. Har dock bestämt att jag skall sova hos min väninna i helgen. Vi skall ut och festa på lördag så då är det bra att sova hos henne då hon bor lite mer centralt än vad jag gör. Vi har dock bestämt att inte dra hem några främmande personer denna helg utan nu skall hon och jag ha kvällen för oss själva. Så ser fram emot helgen. Kanske om du också är ute i helgen så kan det finnas en möjlighet att jag står bredvid dig ;)

Men nu sitter jag här hemma och bara myser och springer runt i mina trosor. Skriver till er och lägger upp alla de nya heta kukar ni skickat till mig, underbara! Kan ju informera att ni tjejer gärna också får skicka in era härliga kön också........ ;)

Ikväll blir det lite romantisk middag med sambon. Tänkte laga något gott och klä mig extra sexigt för honom ikväll. Så snart skall jag hoppa in i duschen och raka mig slät och fin mellan benen så han kan mumsa där ikväll.

Ha en underbar och trevlig dag



6 kommentarer:

  1. Härligt, lägg ute lite bilder under kvällen med :) kram

    SvaraRadera
  2. hej Maria!
    jag gillar din blogg väldigr mycket, hoppas på att du lägger ut fler bilder och mer inlägg! kram

    SvaraRadera
  3. Hej! Det var länge sedan du la upp en bild när ni knullar. Vill även se ditt rövhål.. :)

    SvaraRadera
  4. Hej Maria!
    Nu ska inte jag ut i helgen, men bara känslan av att du kan stå brevid gör att pirrar lite.
    Du kan verkligen skriva så man inte kan sluta läsa.
    Du verkar vara en helt underbar människa...öppen och inte ett dugg blyg. Fantastiskt !!
    Din partner har hittat nåt underbart. Dej!!
    "Springer runt i mina trosor" Det finns väl inget härligare än att vara lättklädd. Nu springer inte jag runt trosor...det tror jag inte nån skulle uppskatta med tanke på att jag är man. hahahaha Men när man är ledig och hemma så är det "bara" morgonrocken som åker på. Lätt och ledigt.
    Ha det bra. Puss o kram M

    SvaraRadera
  5. Mer bilder, när den är rakad :D
    Älskar dig blogg

    SvaraRadera
  6. Såna här bilder är nog de bästa som finns att se på dig! :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.