fredag 5 oktober 2012

Latex är så nice!

Latexunderkläder från vuxentoys.se


Fick ju hem lite roliga prylar från www.vuxentoys.se här i veckan. Igår onanerade jag ju skönt till en lesbisk film som faktiskt var riktigt upphetsande. När sambon kom hem var det dags att visa honom mina nya latextrosor med en inbyggd dildo. WOW det var helläckert!! När jag smekte mig utanpå trosan gjorde dildon jobbet i mig. Verkligen nice. Har inte testat trosor med dildo i förr. En riktigt het upplevelse!



GO LATEX

5 kommentarer:

  1. Kanske skulle prova att cykla en runda på en cykel med of sadel och de trosorna på dig? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej

      Låter inte allt för skönt!?

      Radera
  2. Oj så spännande! Men hur fungerar det egentligen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej :)

      Ja det var bara att ta på dem och in med dildon i musen. Man blir ju stimulerad av rörelser man gör då dildon lever sitt lilla liv där inne. Verkligen en kul grej. Skönt om man stimulerar klitoris utan på trosorna med. Då rör ju dildon på sig lite också.

      Radera
  3. Hej Maria!
    Mmmm sexigt!

    Kan du ta nya bilder med dildotrosan, och skriva en berättelse om upplevelsen.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.