onsdag 17 oktober 2012

En vanlig onsdag

Ja då är snart denna onsdag slut. Varit lite trött idag men det kanske har med det tråkiga vädret att göra. Jag längtar nu till de härliga vinterdagarna med mycket snö. Älskar snön. Då är det kul att springa ut naken och kasta sig i snön sen ner i badtunnan som är varm och het. Brukar bada ganska ofta med min väninna på vintrarna. Älskar att se hennes bröstvårtor stelna till och bli så styva. De känns som en isbit när jag tar dem i munnen. Får fixa en vinterbild på detta till er när den riktiga vintern kommer. Vi har ju en ganska insynsskyddad tomt men som jag nämnt tidigare så har jag ju en glad granne som gärna kollar på. Två tokiga nakna tjejer som kastar sig i snön. Vilken syn det måste vara haha. Nåja det kommer senare så håll ut. Min underbara sambon slocknade tidigt på soffan ikväll. Jag blev lite småkåt så jag gav honom en liten avsugning medans han låg där och blundade. Jag fick dock ett smile efter ett tag så visst märkte han att jag låg där och naffsade! Nu sover han sött i sängen och även jag är redo för en god natts sömn.

Sov gott alla pilska underbara besökare och kul att ni är med i min tävling ;)

Puss på snoppen och musen.

6 kommentarer:

  1. hej Maria :)
    din blogg är helt underbar att läsa.
    jag o min tjejs har kollat runt o följt din sköna blogg <3
    vi har upptäckt varanndra mycket mera efter vi börjat läst din blogg.

    Sen vill vi att du ska göra fler inlägg, lite oftare, bilder på din o din kulle när ni knullar, sen du o din vänina =)

    DU HAR EN GRYM BLOGG! TACK <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, gör mitt bästa men mitt arbetsliv tar mycket av min tid. <3

      Radera
  2. Skulle vilja vara med er då i den tunnan:) Slick och sug

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj där finns plats för många i den tunnan ;)

      Radera
  3. Maryam darwish28 oktober 2012 00:25

    Hej Maria! Jag vet att du har fullt upp men jag behöver verkligen hjälp med en sak. Jag förlorade nyligen (2 månader) sedan min oskuld med min pojkvän och jag har provat att rida några gånger, men jag undrar hur DU gör det för du skrev "upp och ner", för mig blir det fram och tillbaks men vill prova med upp och ner men vet inte hur?? Snälla hjälp!! Vill kunna rida fantastiskt bra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej

      "upp och ner" eller "fram och tillbaka" ja man kan göra de båda. Sitter man med avslappnat på sin partner med knäna i sängen så är väl fram och tillbaka lättast. Ställer man sig upp med böjda knän så är upp och ner ett alternativ. Då kan du ju röra dig mer så att säga. Dock kan man bli trött i lårmuskeln om man är otränad. Lycka till.

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.