måndag 17 september 2012

Kvällen slutade 2+1

Helgen bjöd på lite mer än vad som var planerat. Jag och min väninna blev hembjudna till en privatfest i lördags till en kille som min väninna jobbat med förr. Massor av trevliga typer, dans och sprit. Får säga att vi båda blev lite fulla. Och som vanligt när är lite småfulla och småkåta kan vi ju inte hålla fingrarna borta från varann. Så lite kyssar och smek här och var drog ju till sig en del blickar från killarna där.  

Runt två tiden tänkte vi åka hem men det var helt hopplöst att få tag på en taxi, killen som bodde där frågade om vi ville stanna över natten och istället för att frysa på gatan bestämde vi oss för att stanna hos honom. Han påpekade att han tyckte vi var jäkligt heta då han sätt oss hångla under kvällen. Min väninna frågade honom om det gjorde honom kåt? Han svarade: som fan! Jag frågade honom om han ville se mer och han sa: gärna! Vi satte oss i hans soffa och började hångla framför honom och smeka varandra. Jag förde in min hand under hennes svarta linne och började smeka hennes bröst. När jag kysste henne på halsen stönade hon till. Jag viskade i min väninnas öra: Skall vi låta honom vara med och leka! och hon svarade: låt han komma! Jag" kallade" på honom med mitt finger och han kom till soffan och satte sig bredvid oss. Han frågade om han fick smeka mina bröst. Jag sa ja. Han förde in sina händer under min blus och kramade om mina bröst. Jag fortsätter att smeka min väninna medans han smeker mig. Jag tog bak min hand och tog ett fast grepp utan på hans jeans och hans kuk, den var riktigt hård. Jag frågade honom om han ville knulla oss båda och ja det förstår ni säkert vad han svarade på! Jag ställde mig upp på golvet och tog min väninnas hand och hon följde med. Jag tog av hennes kläder och mina därefter. Min väninna ställde sig på knä och jag började slickade hennes blöta mus. Han tog fram sin kuk och runkade. Han tog tag i mig och satte mig i soffan och särade på mina ben. Han gick ner och gav mig otroligt skön oralsex. Sen ställde vi oss på knä och lät honom knulla oss båda bakifrån djupt och hårt tills han tillsist kom på min röv.

Han var väldigt nöjd då han inte varit med två tjejer samtidigt sa han efteråt OCH så snygga haha.
Ja kanske inte som vi tänk kvällen riktigt men vem tackar nej till ett riktigt skönt knull!










 
 
 
 
 
 
 
 

8 kommentarer:

  1. Vilken sjukt härlig story, blir lite avis och jävligt kåt...
    Sexiga bilder också, läcker mage på jeansbilden sååå jävla sexig!
    Jag hade gärna varit killen som fick knulla er bakifrån!

    Kuken står / Snickarn

    SvaraRadera
  2. Underbart, hrliga bilder. Skriv mer och låt det inte gå för långt i mellan inläggen!
    /NN-Gbg

    SvaraRadera
  3. Blir så jävla kåt på dig underbara Maria.
    Kuken bultar och står som ett basebollträ när jag tittar på dig.

    Puss,
    Rolf

    SvaraRadera
  4. Gud vilken härlig story! Känner hur kåt jag blir av att läsa den. Tack maria för de sexiga bilderna och allt det härliga du skriver om ;) / D

    SvaraRadera
  5. Absolut cool blogg en kvinna som vågar skriva så öppet och ärligt om sin lust. Tvivlar inte på att den är lite falsk. Men bara en fråga som kanske bara jag grubblar på.Du har en sambo?Med honom har du sex med kondom som man ser på bilderna sen med en kille som du sover över hos, han låter du stoppa in den utan kådis som det framgår på bilderna?Bara en tanke? Är det verkligen du eller är det kopierade bilder. Inte mina bekymmer men man vill ju gärna följa bloggerskan för den hon är? Har jag fel?? /S&M

    SvaraRadera
  6. Hej

    Ja du har SÅ rätt att jag använde kondom med min sambo den gången som du såg på bild. Just då åt jag inget preventivmedel så då får man ju skydda sig. Jag knullar min sambo utan kondom också kan jag lova! Tror säkert att du också gjort det med eller utan om du nu inte är oskuld förstås. Jag tvingar ingen att följa min blogg om de inte trivs.

    SvaraRadera
  7. Är det du eller din vän på första bilden? tight kropp:)

    SvaraRadera
  8. Älskar bilden när han kommer på din röv, knullar du andra än din sambo ibland? Isf är jag gärna på! Säg bara till när du har tid över, du kan få mitt nr sen om du vill :)

    Mvh! <3

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.