fredag 14 september 2012

FREDAG :)

Underbart att det är fredag, det är bästa dagen på hela veckan tycker jag. Då har man ju hela helgen framför sig. Klockan är nu 23:20 och jag har knullat två gånger ikväll. Men nu är man sådär trött i kroppen som man blir efter två härliga knull. Och så blev jag sugen på att skriva lite här. Imorgon skall jag träffa min väninna. Vi skall ut på lite party på stan och dricka goda drinkar och sen sover jag över hos henne. Lär väl bli massor av het lesbisk sex imorgon kväll :)

Nej nu skall jag hoppa in i duschen och tvätta av mig, blev ju ganska så svettig nyss plus all sperma som rinner på min kropp haha. Puss och godnatt på er där ute.

PS: Nya heta bilder i mina gästutvik. Bara att njuta och fortsätt maila till mig :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.