fredag 17 augusti 2012

Vilken fantastisk sommardag idag :)

Ja ledig idag så det har varit lite extra tid för att ta det lugnt och ligga i solen, underbart att sommaren än hänger kvar. Vi har ganska bra insyn på vår tomt förutom ett fönster från grannen! Där bor en skitsnygg man och hans fru. Jag brukar ju sola toppless och jag har märk att det brukar bli lite aktivitet bakom deras persienn när jag ligger där och solar . Men mig gör det inget för jag älskar när andra tittar på mig. Nu vet jag inte om det är mannen eller kvinnan som gömmer sig där bakom men det gör mig både blöt och kåt. Lite medvetet brukar jag smeka mig själv på mina bröst och längs mina ben och sära på dem lite för att ge en bra show :)

Problemet är att ju att jag blir ju själv så kåt av det att jag inte bara kan ligga där och smeka mig. Så jag gick in i uterummer och drog för lamellerna lite sparsamt och la mig på vår soffa. Jag ser ju självklart till att det går att smygtitta in lite genom lamellerna. Tog av mina trosor och tog fram min underbara rosa vibrator från www.vuxentoys.seH2O Trojan Wet Vibe som fick göra mig sällskap idag och ge mig sköna och djupa orgasmer. Jag hoppas att min granne om det nu är mannen eller kvinnan, kanske båda? ha ha fick en upplevelse av det lilla de kunde se. Enjoy av bilden mina underbara läsare ;)





10 kommentarer:

  1. Synd det inte finns någon gilla knapp, GILLAS!!!
    // David

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det finns det ju, gilla på :)

      Radera
  2. Jag hade gärna tittat på om ja inte hade gått och fråga om ja hade fått tagit över och gett dig en skön orgasm!;)

    SvaraRadera
  3. Tror granne gillade att titta på. Tror du att du skulle slå min rosa vibrator, den är väldigt skön ;)

    SvaraRadera
  4. Ja tror jag hade gett dig en skönare orgasm;) vi kan prova så får du se;)

    SvaraRadera
  5. Skulle vilja vart din granne. Då hade man mått bra få se dig njuta. Hade nog inte kunnat hålla mig skulle gått över å fråga om jag kunde bistå med en hår kuk. Vilken fin fin rumpa å mus du har. Mmmums

    SvaraRadera
  6. Ja det finns det ju för tusan! :)

    // David

    SvaraRadera
  7. Vem det nu var som stod och tittade på dig måste fått sig en otroligt skön syn av din underbara kropp.
    Vem som helst blir, hård eller våt av att se dig live eller här på bloggen...dina härliga texter eller underbara bilder...särskilt din underbara mus som bara är så inbjudande.... Man blir så härligt kåt av dig.
    //
    Jimmy

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.