tisdag 7 augusti 2012

Då regnar det igen :(

Ja då regnar det igen, trist när man har några dagar kvar av semestern. Men då blir där ju tid för annat. Fick ju hem mina sexleksaker härom dagen från www.vuxentoys.se som jag skall prova, har inte hunnit det än. Sambon har ju börjat jobba och min väninna är på semester så ingen att leka med. Dock var jag snabb och beställde hem en ny sexleksak som jag tänkte överraska min väninna med när hon kommer hem. en Feeldoe. Hittade någon läcker bild på nätet och en filmsnutt och det såg ju väldigt mysigt ut, ni kan se själva här (inte jag dock på bilderna). Visst ser det nice ut :) en sån vill jag ha! Älskar även latex kläderna de har på sig, fasen vad det är HOT. Gillar ni latexunderkläder? Nu skall jag gå och ta lite bilder. Har ju lovat lite fötter och annat till Er så jag skall ta fram kameran nu. Kommer lite uppdateringar inom kort på det.




5 kommentarer:

  1. Hur har du hittat din väninna? Är själv en ung tjej som är lite nyfiken och sugen på att mysa med en annan tjej.. Lite svårt dock och hitta någon! Har du några tips? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej

      Oj har haft denna diskution tidigare och jag får nog säga som då att det är nog slumpen. För mig var det så. Men sen tror jag att vill man så får man. Kanske måste man söka lite utanför sin egen bekantskap.

      Kram Maria

      Radera
  2. Du har en riktigt fin mus. ser skönt ut. Hoppas att du sänder upp fler bilder skulle vart trevligt att se dig bakifrån med leksaker.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte min mus på denna bild som jag skrev i inlägget ;)

      Kram Maria

      Radera
    2. Ok men den var fin. Din rumpa ser riktigt trevlig ut som du visar när du skriver. Vill se din rumpa mera. Kramar

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.