tisdag 31 juli 2012

Beställt intimleksaker från vuxentoys

Nu har det dåliga vädret kommit igen vilket gett mig lite mer tid vid datorn igen. Jag kände att det var dags att förnya mig lite med lite nya intimleksaker så det blev en ny beställning hos www.vuxentoys.se. Ser verkligen fram emot att få hem mina varor. Det var ett tag sedan jag hade en större dildo så det fick bli en XXL dildo denna gång haha, ELITE DONG blev det. Sen vill jag ju klart ha något så sambon också kan njuta så han inte blir allt för ledsen så jag beställde även  hem LELOs nya NEO. En liknande parsexleksak som We Vibe som också är en trevlig sexleksak. Så nu kan vi leka lite om några dagar och jag lovar lite nya fräscha bilder till er.

Lite bilder på vad jag beställt hem :)





6 kommentarer:

  1. Jag hoppas vi får se den stora dildon in action sen ;)

    //Oscar

    SvaraRadera
  2. ser fram emot att se en bild när du använder den där stora dildon

    SvaraRadera
  3. Saknar fortfarande lite mer udda saker. Kanske lite footfetisch? Lägg gärna upp bilder på dina fötter! Skulle vara evigt tacksam!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får fixa lite fotbilder till dig då ;)

      Radera
    2. Hehe du är för underbar. Gärna på dina fötter såklart. Sen kanske kvinnliga läsare vill skicka bilder på sina till dig? Grymt blogg btw!

      Radera
  4. Lägg upp en bild när du använder den stora ;)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.