tisdag 5 juni 2012

VINN EN SEXLEKSAK

Tävling

Nu är det dags för tävling. Ta chansen och vinn ett fint pris från vuxentoys.se.
Regler: Maila in en anonym bild på dig och din vän när ni utför sexställningen Screw (se bild)
För att bilden skall vara godkänd ska en kroppsdel signeras tydligt med texten MARIA


Maila sen in Er bild till mig på mariassexblogg@hotmail.com

Vinnarna kommer utses av mig och min underbara väninna.
Vi bedömmer efter följande: sexigt, tydligt, upphetsande, iderikt

Följande pris delas ut.
1. 1st We Vibe 2 Värde: 795
2. 1st Penisring Dorcel Power Clit samt 1st Pure Arousal Super Stretch Ring Värde: 178kr
3. 1st Vibrating Love Ring Värde: 49kr

Tävlingen gäller tom 2012-06-30

Vinnarna kontaktas av mig efter avslutat tävling.

KÖR HÅRT!!

2 kommentarer:

  1. Kommer bilderna läggas ut så även vi får se dom?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej

      Ja jag tänkte det fast intresset har än så länge varit lite svagt. Det skall väl inte vara så svårt att ta en bild eller :)

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.