söndag 3 juni 2012

Sambons lyx helg!

Slut på en fantastisk helg. Lördag super mys med min väninna. Sambon var ute med sina polare på puben så vi passade på att se lite bra film och käka mycket godis och dricka gott vin förstås. Fast redan vid 23:00 kom min lilla gubbe hem och gjorde goda drinkar till oss. Han kröp ner under täcket i soffan mellan mig och min väninna. Jag kysste honom i örat och viskade till honom att han skulle smeka min väninna. Jag kunde se hans arm röra sig under täcket och hans hand upp på hennes lår. Jag gav en liten blink till henne och hon bara accepterade. Han förde upp sin hand mellan hennes ben och började smeka hennes klitoris och hon började stöna. Hon la sig med ryggen på armstödet. Placerade sitt ena ben på golvet och andra över ryggstödet och särade för honom. Han gick ner och slickade henne och hon blev så blött. Jag sa till honom att knulla henne. Hon vände sig om och han pressade in sin kuk i hennes fitta. Det är så underbart att se honom i action och se han njuta och se henne njuta ännu mer. Höra hur hon vill ha mera kuk. Jag blev själv så blöt av att se dem så jag var tvungen att smeka mig själv. Plåtade lite bilder och fick med när han fyllde hennes fitta med sin sperma. Självklart fick jag gå ner dit och slicka rent. En mysig kväll som var 100 gånger bättre än filmerna vi såg. Rent sagt en underbar live porrfilm ;)



12 kommentarer:

  1. Ni verkar haft en toppen helg. Skulle gärna vilja vara med om nå sånt med två såna sexiga kvinnor

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en toppenhelg. Han blev verkligen bortskämd sambon min :)

      Radera
    2. Så skulle jag oxå vilja bli bortskämd för en gång bara... Älskar eran blogg min kuk blir stenhård när jag kollar här inne..

      Radera
  2. Hej. har följt din blogg ganska länge nu och undrar im du och din vännina är vänner sedan länge eller om ni träffades på nätet? Hur gör man för att hitta en sådan vännina som du har? :-)
    Kram kram :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej

      Vi träffades inte på nätet utan varit goda vänner väldigt länge. Jag hade väl tur en gång i tiden. Vi känner varandra väldigt bra idag och är trygga ihop. Framför allt så litar vi på varann.

      Radera
  3. Underbara bilder ja önskar att min sambo också hade haft en sådan vännina som du.De hade varit trevligt att komma hem en kväll och få det bemötandet.
    Kram U.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tyckte han garanterat. Tur han har en snäll sambo som mig.

      Radera
  4. har du inte fler bilder?

    SvaraRadera
  5. Jag blir verkligen avundsjuk, jag har tråkigt nog inte riktigt så balla vännner, mina kompisar är allt för pryda. Många kramar från A.

    SvaraRadera
  6. Vilken fin blogg! Jag blir så inspirerad!

    Tack för så fina inlägg!

    /Freja

    SvaraRadera
  7. Underbara bilder och story..man önskar att man hade samma underbara helg. Hittade din fantastiska blogg nyligen och kommer hit nästan varje dag...
    Man blir så skönt kåt av dig och av alla andra..

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.