söndag 17 juni 2012

Anal Beads SÅ skönt

Att stimulera sig analt är enligt mig det skönaste man kan göra när man vill ha lite extra krydda på moset och om humöret tillåter det förstås! Jag brukar använda mig av Anal Beads för det är oftast tillräckligt för superskön stimulering tillsammans med skön klitorisstimulering. Jag får sjukt sköna orgasmer av detta. Detta skall vara väldigt populärt bland killar också vad jag har förstått. Brukar ni tjejer där ute stimulera er analt när ni ligger där och onanerar?


3 kommentarer:

  1. Mhm, mer analt tack! Skulle gärna se bilder när du leker i stjärten :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Älskar analsex. Så upphetsande ;)

      Maria

      Radera
  2. Är nyfiken, några tips på vad som är skönast?

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.