fredag 25 maj 2012

Sommar :)

Gud vad det är skönt att äntligen sommaren har kommit. Jag kan gissa att det finns många snygga solbrända kroppar där ute i landet. Så vill ni dela med er så var inte blyga. Det finns alltid plats för fler sexiga bilder i mina gästutvik. Nu skall jag själv åka till stranden och hitta mig en liten bra plats där jag kan ligga och sola näck. Skönt att få en stund för mig själv. Kanske får tom en liten dildo följa med mig idag eller något annat kul :) Njut mina vänner i solen!

Och här är lite sommarbilder från stranden.


7 kommentarer:

  1. Tog du med dildon?!
    Finns d bild:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej

      Ja det gjorde jag men det var så mycket folk omkring så det gick inte så bra denna gång tyvärr.

      Radera
    2. Bilder upplagda nu :)

      Radera
  2. Den stranden skulle jag vilja vara på när du är där ;-)

    SvaraRadera
  3. Underbart fin fitta du har

    SvaraRadera
  4. Kör alltid egensex där ute, mycke upphetsande man vill ju både upptäckas o inte...

    SvaraRadera
  5. Vill Du ha en sexslav. Jag finns här för att användas till allt.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.