måndag 28 maj 2012

Sambo knullar Fleshlight

Har ju en kåt gubbe som reser mycket i jobbet och när jag inte finns där och särar för honom tyckte jag synd om honom så jag fixade en lösfitta till sambon, en Fleshlight i guld från www.vuxentoys.se :)
Nästan så man själv önskar man hade en kuk bara för att få testa. Inga dåliga sexleksaker man kan ta fram nu för tiden. Han mailade mig en bild tidigare för jag skulle se vad han gör om kvällarna haha och det såg ju trevligt ut!


Fleshlighten på bilden hittar du här

5 kommentarer:

  1. Fleshlight är fan den bästa sexleksaken för killar.

    SvaraRadera
  2. Ser skönt ut, kanske skall skaffa en sådan!

    SvaraRadera
  3. Åh vilken härlig kuk! Blir kåt! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu gjorde du sambon glad också :)

      Radera
  4. Var Stu'n bra? Har funderat på en sån med nämligen! :) Med vänlig hälsning, Henke

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.