torsdag 26 april 2012

Mina underbara vibrerande trosor

Då kommer här en bild på mig efter igår när jag lekte med mina vibrerande trosor som kommer från www.vuxentoys.se. Tror dock att sambon hade mest kul igår. Men jag måste säga att de är helt underbara och det är superkul att ha dem på. Jag gillar att vibratorn kan både ge mindre och enorma vibrationer. Fast igår lyssnade vi på lite musik när vi låg i sängen och då fick de gå på musikläge. För de vibrerar ju även efter musiken vilket är bra för då hade vi även tid med lite heta kyssar och beröring samtidigt som klitoris fick sitt :) Kan verkligen rekommendera dessa vibrerande trosor till ALLA tjejer!! Klicka här för att kolla in dem i butiken hos vuxentoys.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.