lördag 14 april 2012

Ikväll skall det testas vibrerande trosor!

Fick ju hem mina vibrerande trosor från www.vuxentoys.se  OhMiBod - Club Vibe 2.OH här i veckan och ikväll skall jag och min väninna ut på nattklubb och trosan skall självklart vara på :) Vi får se om jag låter henne ha fjärrkontrollen eller om det blir vibrationerna från klubbmusiken som får bestämma hur mycket mina trosor skall vibrera. Spännande skall det bli i alla fall. Får ta en bild med mobilen till er ikväll och lägga ut här. Blir nästan lite kåt bara av tanken redan nu ;)

Kram på er och ha en trevlig lördag

7 kommentarer:

  1. Hur gick det ???
    Får jag hålla i fjärren nästa gång ???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det gick SÅ bra :) Jag skall putta in en trevlig bild till Er snart.

      Radera
  2. Hur fungerar sånna trosor? :O

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.