torsdag 26 april 2012

Dubbelmacka ikväll :)

Fick hem en rolig "penisring" Ultimate Double Penetrator Ring från www.vuxentoys.se så det var ju klart att vi skulle testa denna! Vi exprementerade faktiskt lite och det var kul. Jag la mig först på köksbordet på rygg och min sambo tog tag i mina ben och särade upp dem. Hans härliga kuk gled in i mig och den röda dildon i analen. Jag kunde känna vibrationerna från penisringen djupt i mig även om de tillfredsställde honom mest. Sen hoppade vi till sängen och jag ställde mig på alla fyra. Nu gled hans hans kuk in i analen och den röda dildon i min mus, även nu njöt vi båda. En trevlig sexleksak om man vill ha känslan av den där extra killen i sängen. Rekommenderas! Du hittar Ultimate Double Penetrator Ring här.

8 kommentarer:

  1. ser riktigt skönt ut, kom du ?

    SvaraRadera
  2. Det var skönt och jag kommer alltid ;)

    Maria

    SvaraRadera
  3. Ser väldigt mysigt ut, jag vill med testa en sån där

    /Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Hemliga Maria :)

      Jag kan rekommendera den väldigt ;)

      Kram

      Radera
  4. Mr har satt upp den på önskelistan!

    SvaraRadera
  5. mmm det ser jävligt nice! Vill prova den! Men min sambo skulle gå aldrig med på det! Men uhh va nice,mmm dubble penetration!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bara att skaffa och köra på ;)

      Radera
  6. Ser mysig ut. Vi gillar dubbelpenetration, men brukar göra det med dildo som nån av oss styr med handen.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.