fredag 23 mars 2012

Oj vilken vecka

Fredag gud vad skönt. Skall bara slappa hela helgen. Varit och jobbat ute i landet hela denna vecka. Trött efter alla turer. Dock var det ändå en mysig vecka då jag hann med att få mig ett nyp och en mysig kväll med min väninna. Som tur är reser hon också i jobbet så vi bestämde att vi skulle dela hotellrum på onsdagen till torsdagen. Småhånglande trillade vi in på hotellet runt 18 tiden med ett leende från öra till öra. Var ju ett tag sedan vi träffades så vi ville bara ha varann. Fick lite skumma blickar från personalen på hotellet :)

In på rummet med väskorna och direkt ner till relaxavdelningen. Som tur var fanns ingen annan där så vi körde helnaket i bubbelpoolen och bastun. I bastun hade vi det mysigt med lite Fuck face -Forbidden Fruit - Buttler och 69an förstås. Efter lite mat landade vi på vårt mysiga rum. Bytade om till lite mer bekväma kläder (se bild). La oss i sängen och fortsatte kvällen med fler mysiga kyssar och hångel. Som alltid ger vi varann så sköna orgasmer. Det är så underbart när min mus är i hennes mun när jag kommer. Hon har en SÅ skön tunga som verkligen tar hand om min lilla klitoris! Love you babe ;)

3 kommentarer:

  1. Synd att man inte ser mer av toppen. Nedandelen ser bra ut

    SvaraRadera
  2. Vad jobbar du med då?.

    SvaraRadera
  3. Om jag ändå fick dela sängen med dig.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.