lördag 4 februari 2012

Nyrakad fitta idag!

Nu är min nyrakade fitta redo för att bli invaderad av en stor härlig kuk!
Var någon fråga här på bloggen för ett tag sedan hur jag rakar mig och jag tänkte
på det idag faktiskt när jag stod där i duschen. Jag tror jag gör som alla andra?? :)
Rakhyvlen går kors och tvärs!
Dock blir jag ofta kåt när jag är där och pillar så ibland får jag
lägga rakhyveln till sidan för att använda mina fingrar till lite annat.
Idag är det lördag och då blir det LÖRDAGS SEX :)

Hoppas ni får knulla lika mycket idag som jag för min fitta är SÅ redo!!


4 kommentarer:

  1. känner kåtheten smyger sig på mig...
    Hårdnar mer o mer, vill flytta undan din trosa och svepa med tungan över dina mjuka läppar... Suga in din kärleksknopp i munnen, nafsa lita på den, känna fittsaven blandas med saliven i min mun....

    SvaraRadera
  2. Oj oj oj, du är ju grymt het! Varför har man inte hört talas om dig förrän nu? :)

    // GrimWood
    http://helrakad.blogspot.com/

    SvaraRadera
  3. kuken resig sig

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.