söndag 25 december 2011

Vilken härlig jul

Hoppas ni fick lika fina julklappar som jag fick. Som lovat överraskade jag min sambo med mig själv som en liten julklapp klädd i denna Mrs Santa klänning. Det dröjde inte många minuter förrän han satte mig ner, drog upp min klänning över rumpan för att sedan klä av mig mina trosor med hans mun. Han la mina ben över armstöden så jag särade riktigt brett för honom, han gav mig så skön oralsex tills jag kom riktigt skönt. En underbar present som jag levde gott på hela den 24 december.

8 kommentarer:

  1. Hej Maria. Jag gillar dina vackra bilder. Har vi möjligtvis talats vid på mötesplatsen eller kanske match.com? Jag finns på facebook nu också med min hund om du vill se :-)
    Kram. Lasse Sandell

    SvaraRadera
  2. Du har fått ett mail ;)

    //Oscar

    SvaraRadera
  3. hur rakar du dig mellan benen då?//katarina

    SvaraRadera
  4. Hur jag rakar mig mellan benen?? Med rakhyvel.

    Maria

    SvaraRadera
  5. men asså, vilket håll har du rakhyveln? för det gör ju ont om man har den uppochner du fattar hur jag menar? tips på hur man kan få bort ALLT hår?//katarina..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas det går bra med rakningen ;)
      Har en tävling nu om snyggaste eller tuffaste frisyren, vill gärna se :)

      Maria

      Radera
  6. Haha okej. Det har jag aldrig tänkt på? Den är nog i alla vinklar :)
    Men jag använder alltid inttimo rakgele för att slippa de röda prickarna. Och så använder jag Eros Hairstopp som minskar hårväxten. Dessa varor köper jag hos www.vuxentoys.se rekommenderar de varmt.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.