tisdag 1 november 2011

Vinnaren av I Rub My Fishie Pink

Vinnaren av I Rub My Fishie Pink blir Lisa med denna motivering - GRATTIS

1, Min icke uppfyllda sexdröm.. hmm. Det måste vara trekant med två killar eller varför inte tre killar ;)  en till varje hål, att vara helt dominerad och fylld. All uppmärksamhet på mig. Eller varför inte en hel orgie, att kunna få precis vad man vill, Både tjejer och killar i massor, bara välja och vraka. Ja, det är min ultimata sexfantasi!
2. Jag är värd denna sexleksak för att när jag kommer hem från mitt jobb vill jag tända ljus, ta ett glas vin och bara njuta med denna toy! Känna hela min kropp skaka och stöna av njutning!  Efter en lång dag på en barnakut med mycket spring och drama är detta vad jag längtar till.

Tack för mig!

// Lisa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.