lördag 12 november 2011

Maria testar rabbit vibratorn

Fick hem en rabbit från vuxentoys.se. Rabbit har ju funnits ganska länge och kanske är lite uttjatade men de lyckas ändå alltid med sitt jobb väldigt bra. Rabbit är en härlig vibrator som verkligen gör sin sak. Lagom stor dildo som fyller skönt och som har sköna pulserande vibrationer som känns i hela kroppen. Det roterande skaftet rör verkligen om i grytan där nere. Klitorisretaren gör också sitt jobb med bravur som kittlar väldigt skönt på klitoris. Rabbit är en mycket omtyckt sexleksak av mig för den sviker aldrig utan ger mig många härliga orgasmer gång efter gång. Många plus från mig. Köp din rabbit hos vuxentoys.se

3 kommentarer:

  1. Önskar jag vore den rabbiten!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men då hade du ju varit i mig haha

      Kram Maria

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.